Archive for January, 2010

Rocko =)

Okay, so I guess you are probably wondering who Rocko is… well he is my cat. 🙂 One of them, at least. I feel kind of bad saying this, but he is my favorite. My mom brought him home when I was three (im fourteen now) and she let me name him. I was watching this show that inst on anymore called “Rocko’s Modern Life,” so thats how Rocko got his name. He’s not like any other cat because he weighs a whopping 27 lbs. 😀 But we still love him. I remember when i was younger how he used to hunt all the time and bring the dead animals to our front door.  I know it seems disgusting, but we saw it as a kind gesture…sort of like he was “bringing home the bacon.” LOL.  When i was little, I don’t think we got along as well as we do now. He used to chase me….and when he caught up, he would bite. haha….well I got over that and now he is my little (big) baby. And i absolutely love him. 🙂

 

Peace&RollerCoasters,

Adrienne :]

Drama

 
 

🙂

I have this sticker on my Myspace that says.. ” If Drama was vodka, then my school would be wasted.”  I thought it was just funny at first, but now i know that it is completely true.  There is a whole lot of stuff going on in my class and its so hard to follow.  it all started over something stupid…as usual.  And of course, it escalated. But you know what, who cares?  Its really annoying…

 

Peace&RollerCoasters,

Adrienne :]

Love <3

…there is no such thing. 🙂  Well, at least not now…or anytime soon.  People (kids particularly) say they are in love with someone… but are they really?  Is it love or just lust?  Many people get these confused, including people very close to me.  I hate the thought of things that don’t exsist…and yes im talking about love.  And that is my final thoguht. 🙂

 

Peace&RollerCoasters,

Adrienne :]

:HARRY POTTER:

Harry Potter is amazing!!! I have read the whole series and I have seen all the movies so far. I AM ABSOLUTELY IN LOVE WITH RON WEASLEY!!!!!!!  lol. 😀  I mean Harry is okay…. but I prefer Ron.  My favorite books so far have been “The Half-Blood Prince” and “The Deathly Hallows.”  I cant wait till the next movies come out.  Lately i have been feeling like a nerd because of this obsession.
Peace&RollerCoasters,
Adrienne :]

Dream o_O

Last night i had this crazy dream.  None of it really made sense.  First there was this girl from our school and i kept calling her Margot, when that isn’t her name.  Then my friends mom was playing capture the flag in my house.  This dude in my clas had this Pop-Tart package, but when he opned it, it was a meatball and a meatball flavored Pop-Tart.  I ate the meatball and it wasnt that bad. haha.  The last thing that i remember about the dream was one of my old teachers was at my neighbors house, and they were both crippled.  See… it didnt make any sense.

Peace&RollerCoasters,

Adrienne :]

Cheese :D

Im gonna write about cheese. 😀  (YAY!!!)

First of all… I LOVE CHEESE!!!  XD

I actually had some on my salad last night for dinner. It was really good…even though it was the stinky kind. LOL. When i was little my parents used to always pack me string cheese for lunch. And i would usually dip it in apple sause…. cuz im wierd like that. My favorites would probably be either pepper jack or blue cheese.  Whenever i go to Subway, i always get pepper jack cheese on my sandwich.  😀 And that’s all for now… cuz i gotta go.

Peace&RollerCoasters,

Adrienne :]

Interesting Facts :)

  • The strongest muscle in the body is the tongue
  • An ostrich’s eye is bigger than its brain
  • Pearls melt in vinegar
  • Polar bears actually have black skin
  • A guy had a piece tooth implanted in his eye to heal his blindness, and it worked !

 

Peace&RollerCoasters,

Adrienne :]